Asistent departament
Asistent departament
DEPARTAMENT:
DEPARTAMENTUL FINANCIAR
DEPARTAMENTUL RESURSE UMANE ȘI ADMINISTRAȚIE
Cerinţe faţă de candidat:
- Gestionarea proceselor de birou pentru a ajuta munca să funcționeze cât mai eficient posibil și pentru a menține angajații fericiți și productivi;
- Citește contractele și rezumă punctele cheie pentru șeful de departament;
- Urmarirea bugetului/cheltuielilor;
- Gestionarea calendarului de întâlniri, săli de întâlnire, evenimente/retrageri și/sau alte activități similare pentru departamentul/unitatea sau directorul specificat. Coordonează aranjamentele și itinerariile de călătorie/conferință. Facilitează și oferă toată asistența necesară pentru întâlniri, conferințe și alte evenimente speciale, după caz;
- Gestionarea protocolului de semnare a contractelor.
Responsabilităţi:
- Contextul financiar sau juridic este un mare plus;
- Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Excelent scris engleza si romana;
- Utilizator PC intermediar: Excel, PowerPoint, Word;
Ce oferim:
- Mediu internațional și echilibru garantat între viață și muncă;
- O experiență unică de învățare de la cei mai buni;
- Experiență de lucru cu potențial mare de creștere;
- Prânz plătit;
- Acces gratuit la sala de sport a companiei;
- Asigurare medicala optionala;
- Al treisprezecelea salariu;
- și mult mai mult…