Specialist administrație

Specialist administrație

DEPARTAMENT:

DEPARTAMENTUL RESURSE UMANE ȘI ADMINISTRAȚIE

Cerinţe faţă de candidat:
  • Studii superioare;
  • Cunoștințe Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
  • Experienţă de lucru;
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă și engleză este obligatorie;
  • Posedarea abilităţilor de lucru în echipă.
Responsabilităţi:
  • Supervizarea serviciilor din cantină companiei.
  • Monitorizarea contractelor de telefonie mobilă ale angajaților și alocarea abonamentelor corespunzătoare.
  • Gestionarea bugetului pentru întreținerea clădirii, stabilirea unui plan de întreținere preventivă.
  • Coordonarea și gestionarea relațiilor cu instituțiile guvernamentale și administrative.
  • Prezentarea lunară a informațiilor contabile pentru închiderea perioadei contabile a lunii.
Ce oferim:
  • Mediu internațional și echilibru garantat între viață și muncă;
  • O experiență unică de învățare de la cei mai buni;
  • Experiență de lucru cu potențial mare de creștere;
  • Prânz plătit;
  • Acces gratuit la sala de sport a companiei;
  • Asigurare medicala optionala;
  • Al treisprezecelea salariu;
  • și mult mai mult…
DISTRIBUIE:





    DRAG