Specialist administrație
Specialist administrație
DEPARTAMENT:
DEPARTAMENTUL RESURSE UMANE ȘI ADMINISTRAȚIE
Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare;
- Cunoștințe Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
- Experienţă de lucru;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă și engleză este obligatorie;
- Posedarea abilităţilor de lucru în echipă.
Responsabilităţi:
- Supervizarea serviciilor din cantină companiei.
- Monitorizarea contractelor de telefonie mobilă ale angajaților și alocarea abonamentelor corespunzătoare.
- Gestionarea bugetului pentru întreținerea clădirii, stabilirea unui plan de întreținere preventivă.
- Coordonarea și gestionarea relațiilor cu instituțiile guvernamentale și administrative.
- Prezentarea lunară a informațiilor contabile pentru închiderea perioadei contabile a lunii.
Ce oferim:
- Mediu internațional și echilibru garantat între viață și muncă;
- O experiență unică de învățare de la cei mai buni;
- Experiență de lucru cu potențial mare de creștere;
- Prânz plătit;
- Acces gratuit la sala de sport a companiei;
- Asigurare medicala optionala;
- Al treisprezecelea salariu;
- și mult mai mult…