Asistent personal

Asistent personal

DEPARTAMENT:

DEPARTAMENTUL DIRECTORULUI GENERAL

Cerinţe faţă de candidat:
  • Gestionarea proceselor de birou pentru a ajuta munca să funcționeze cât mai eficient posibil și pentru a menține angajații fericiți și productivi;
  • Efectuarea de cercetări și analize asupra problemelor specificate, după cum este necesar, și pregătește în mod independent scrisori și/sau rapoarte care nu sunt de rutină, care pot fi extrem de sensibile și de natură confidențială. Citește contractele și rezumă punctele cheie pentru șeful de departament;
  • Urmarirea bugetului/cheltuielilor;
  • Gestionarea calendarului de întâlniri, săli de întâlnire, evenimente/retrageri și/sau alte activități similare pentru departamentul/unitatea sau directorul specificat. Coordonează aranjamentele și itinerariile de călătorie/conferință. Facilitează și oferă toată asistența necesară pentru întâlniri, conferințe și alte evenimente speciale, după caz;
  • Gestionarea protocolului de semnare a contractelor.
Responsabilităţi:
  • Contextul financiar sau juridic este un mare plus;
  • Bune abilități de comunicare și joc în echipă;
  • Excelent scris engleza si romana;
  • Utilizator PC intermediar: Excel, PowerPoint, Word;
Ce oferim:
  • Mediu internațional și echilibru garantat între viață și muncă;
  • O experiență unică de învățare de la cei mai buni;
  • Experiență de lucru cu potențial mare de creștere;
  • Prânz plătit;
  • Acces gratuit la sala de sport a companiei;
  • Asigurare medicala optionala;
  • Al treisprezecelea salariu;
  • și mult mai mult…
DISTRIBUIE:





    DRAG