Poziție

Asistent de departament

DEPARTAMENT:

DEPARTAMENTUL FINANCIAR

DEPARTAMENTUL RESURSE UMANE ȘI ADMINISTRAȚIE

Cerinţe faţă de candidat:
  • Diplomă de licență (de preferință în economie)
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză este obligatorie
  • Nivel de competență în MS Office
  • Abilități organizatorice puternice
  • Bune abilități de comunicare

Responsabilităţi:
  • Gestionarea și organizarea agendei, întâlnirilor și programărilor
  • Răspunsul la apeluri telefonice și gestionarea corespondenței prin email
  • Organizarea și păstrarea documentelor și fișierelor într-un sistem eficient
  • Organizarea călătoriilor de afaceri și rezervarea transportului și cazării
  • Pregătirea și semnarea documentelor administrative (în funcție de autorizație)
  • Gestionarea problemelor administrative sau operaționale zilnice
  • Găsirea de soluții rapide și eficiente pentru situațiile de zi cu zi
Ce oferim:

⦁ Experiență de lucru cu potențial mare de creștere;
⦁ Prânz plătit;
⦁ Acces gratuit la sala de sport a companiei;
⦁ Asigurare medicala optionala;
⦁ Al treisprezecelea salariu;
⦁ și multe altele…

DISTRIBUIE:





    DRAG