Poziție
Asistent de departament
DEPARTAMENT:
DEPARTAMENTUL FINANCIAR
DEPARTAMENTUL RESURSE UMANE ȘI ADMINISTRAȚIE
Cerinţe faţă de candidat:
- Diplomă de licență (de preferință în economie)
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză este obligatorie
- Nivel de competență în MS Office
- Abilități organizatorice puternice
- Bune abilități de comunicare
Responsabilităţi:
- Gestionarea și organizarea agendei, întâlnirilor și programărilor
- Răspunsul la apeluri telefonice și gestionarea corespondenței prin email
- Organizarea și păstrarea documentelor și fișierelor într-un sistem eficient
- Organizarea călătoriilor de afaceri și rezervarea transportului și cazării
- Pregătirea și semnarea documentelor administrative (în funcție de autorizație)
- Gestionarea problemelor administrative sau operaționale zilnice
- Găsirea de soluții rapide și eficiente pentru situațiile de zi cu zi
Ce oferim:
⦁ Experiență de lucru cu potențial mare de creștere;
⦁ Prânz plătit;
⦁ Acces gratuit la sala de sport a companiei;
⦁ Asigurare medicala optionala;
⦁ Al treisprezecelea salariu;
⦁ și multe altele…